Pieniä askelia

keskiviikko 23. syyskuuta 2009

Lastenvaatteet
Joillekkin ne on kaikki kaikessa, kaiken pitää sointua yhteen. Jotkut ovat jopa jonkin verran minusta jopa fanaattisia niiden suhteen. Mä rakastan lastenvaatteita, eritoten vauvojen vaatteita. Olen aina rakastanut. Ei se kuitenkaan minusta tee lastenvaate fanaatikkoa, ostan aina jotain erillaista, jotain joka on minun makuuni. Oli se sitten merkkivaate tai ei. Jos se vaan täyttää ne kriteerit, joita minä vaatteelta haluan. Esim, nyt sattu vaan tarttumaan Reiman välikausiasu, Koska se miellytti enempi silmää, hinta oli kohdillaan (ale tuote), kuin muut välikausi asut, tosin tuo pukukin tulee vasta keväällä käyttöön (vaikkakin nyttenkin sitä saatetaan jo nähdä!)
Talveksi kotiimme matkasi Superfitin talvilenkkarit: A) viking kengät painoivat _liikaa_ ja noh lapsi ontui ne jalassa, B) napero, eipä ollut kenkiä minun makuuni. C) muut cittari/anttila kengät: ei vaan napannut (Reima myös painoi liikaa neidin jalkaan).


vk-pukuna tulee sitten toimimaankin tämä:


Miksi neutraaleja värejä? Tahdon unisex-vaatteita, Vauvakuumetta, kun on liikkeellä. Tahtoisin toisen vauvan. + jos nyt oon fiksu, niin mä voin sil JOS vauvalla sitten pitää noita, ko ovat neutraaleja, ei tarvii sille sit ostaa kaikkee uusiksi vain siksi, jos hän onkin poika. Kuvassa oleva vk-puku ei ole edukseen, koska värit ei toistu kuvassa niinkuin niiden pitäisi. Mistä päästäänkin aasinsiltaa pitkin aiheeseen:

MITEN KUVATA PUNAISTA! Niin, että värit toistuvat kauniisti, myös kuvassa. Niinkuin luonnossakin? esim tuo kuvan takki on punaisenoranssi. Siis väri on puhdas, ja sellainen kirkas. Huomiota herättävä väri!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti