Pieniä askelia

perjantai 24. heinäkuuta 2009

Heissan taas kaikki!
Nyt on sitten vuorokausi sujunut hyvin siis omasta mielestäni. Tällä nyt tarkotin syömisiäni.
Eilen illalla söin ison kulhollisen salaattia ja tänään aamulla aamupalaksi söin jugurttia ja puolikkaan banaanin.
Päivälliseksi söin sitten wokkia, jotian itämäisiä wok juttuja, kanaa, anansta omassa mehussaan.
Sitte tossa ennen töitä tuli pieni mässökohtaus, jolloin söin banaania (3?) kpl ja sitten tota wokki juttua. Nyt kummallista kyllä ei oo ees nälkä!?
Huomenna taas ois syytä kanssa saaha tollanen samanlainen satsi... tosin huomenna on vuoden HAASTEELLISIN PÄIVÄ! Omat syntsät ja vauvakerho... millähän mä sitä syömistä pystyisin siel hillitsemään tai pystyisin oleen syömättä kaikkea mitä tarjotaan?
Mitä mä tarjoan itselleni huomenna? mitä mä laitan tarjolle huomenna JOS joku eksyy oven taakse? MÄ vihaan OMIA synttäreitä. Muiden synttärit on nii pal helpompia, vaikka olisikin samassa taloudessa, kun tiedän et joku tulee ja syö ne. Mun syntsiä kukaan ikinä muista. Siksi vihaan niitä. nyttenkin mietin et tuleekohan joku huomenna? harmittaa vietävästi jos laitan jotain tarjolle ja kukaan ei tuu


PS: muokkaan viel tän bloggauksen jälkeen blogia

1 kommentti:

  1. Nykyään ei taida enää kellään olla tapana poiketa soittamatta, ei ainakaan syntymäpäivänä uskalla mennä tuppautumaan kellekään!!

    VastaaPoista