Pieniä askelia

keskiviikko 29. heinäkuuta 2009

Kuva tietty ei oo paras mahdollinen musta, mut noita harvoja kuvia joissa mä olen =)

Mjooh, iski sitten päähän pinttymän mullekkin...
Tahdon uuen kameran!
tai no joo oha noita tossa jo rivissa pari.
Mjooh oli mul jotain asiaakin mut nyt en muista kuitenkaan et mitä se olikaan mitä mun piti kirjoittaa. Nii joo siittä. Miks ihmiset kuvittelee et vonkaan 'turhaan' sitä et en ole kaunis, EN MINÄ OLE! se on se karu totuus. ja ei musta kaunista saa ilman kirurgin veistä, heh ja tuskin silläkään. ainakin epäilen!

(gallup ja saa kommata TOTUUDEN mukaisesti! ja sit tietty kertoo et mitä MÄ voisin tehdä, että olisin edes hieman kauniimpi. Muutakin kuin laihduttaa.)



Kuva tietty ei oo paras mahdollinen musta, mut noita harvoja kuvia joissa mä olen =)

1 kommentti:

  1. Tais olla se aika kuukaudesta, ku tollasia puhut kauneudestasi. Kun mikään ei ole hyvin.
    No, Hymyilevä ihminen on aina kaunis!
    Tärkeimmät kauneusvinkkini taitavat olla kaikille arkirutiinia eikä mitään oikeita kauneusvinkkejä eli pitää muistaa joka aamu hampaiden pesu, aamu suihku, puhtaat hiukset, puhtaat vaatteet. Ja jos olo vielä tuntuu kurjalta niin ulkoilma piristää..

    VastaaPoista