Pieniä askelia

sunnuntai 10. lokakuuta 2010

mietin siirtymistä kaloreiden laskentaan...

 Olen miettinyt miksi minun tekee niin paljon mieli makeaa, miksi en osaa olla ilman. Miksi se ahdistaa minua.
Tänään, niinkuin joka aamu vakuutan ja vannon, että en sokeripussia avaaa.... Noh, aina se menee niin, että sokeriin tartun (sokerilla nyt lähinnä tarkoitan karkkeja ja muita runsas sokerisia juttuja)
Olen joskus miettinyt, pitäskö joskus kuvata viikon karkkikääreet??? herättäisikö se minussa jotain? tajuaisinko sitten? noh, nyt on tämän viikon karkki kääreet kaikki kerätty... odottaa sitä huomista kun kerkeän kameraan tarttumaan, tai ensi viikkoa. Hope so!
Miettinyt, olisiko minulla kenties jotain puutosta, kun niin vietävästi himoan makeita. joten tässäkin asiassa ajattelin googlailla, kohta puoliin kaikkea.

Mutta nyt niihin ruokapäiväkirjoihin.


Aamupala
  •  Jugurttia (aktivia luonnonluonnon jugurttua 50kcal/100g) 125g
  •  mansikoita 111g
  •  1 tl muroja maidossa (lapsi leikki äidin syöttämistä)
  • 1/2 banaani, 65g   

Pisteet: 

Päivällinen
  •  135g perunoita (1 normikokonen, ja 1pienehkö) ja jauhelihakastiketta n.1dl ( unohdin punnita erikseen)
  •  400g salaattia, (1 omena, 1 porkkana, 2 salaatin lehteä, 4cm kurkkua, 1 tomaatti, 1 porkkana
  •  2dl maitoa
Pisteet:


Illallinen/iltapala
  • 200g nakkeja ja uuniperunoita, nakit olivat kalkkuna nakkeja ja perunat rainbown perunalohkoja 
  •  2dl maitoa

myöhemmin söin viellä 3 mozarella tikkua
Pisteet:


_________________________
Päivän kokonaispisteet / saldo
_________________________

Liikunta:
Vesi:
Hedelmät:
Rasvat:
Maito/kalsium:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti