Pieniä askelia

sunnuntai 24. lokakuuta 2010

plääh

Paino nousi perjantaisen syöpöttelyn takia, ja ei palannut alas toden näköisesti kuntoa kohottavan liikunnan takia lauantaina :( . noh toisaaltast voin syyttää kilpparia tästäkin ongelmasta!!

mutta here I'm agen, kertoilen viikottain ja välistä viikollakin kuulumisiani, ja jos joku tosiaan on kiinnostunut ruokapäiväkirjoistani, ne löytyy tosiaan kalorilaskurin sivuilta tätä nykyä, ajattelin, josko lähtisin tulostelemaan noita paperilla aika ajoin. sitten kun pääsen esim seuraavaan tavoitteeseen, joka on 105kg jouluna. HOPE SO
ymmärrän kyllä valtavan hyvin, tavoite on tiukka, mutta en pety kyllä hirveästi, jos mun paino ei tipukkaan just pilkulleen tonne saakka. Mutta en myöskään voi itselleni kevyempää tavoitetta laittaa, jos laitan, en onnistu. Lepsuilen jos on liian löysä tavoite.

 keskiarvoja:
paino     kulutuksesta tavoitteesta syöty     tavoite       kulutus     




liikunta
115kg  -1478kcal -384kcal 1260kcal1644kcal 2738kcal




   264kcal ka.
-1.9kg -10346kcal -2688kcal 8819kcal11507kcal 19165kcal 1321kcal yht.

2 kommenttia:

  1. kiitos vierailusta ja tsempistä sivullani. olen kokeillut kiloklubia ja en kokenut sitä omakseni. kokeilen nyt ensialkuun kotona ruokapäiväkirjaa ja lisättyä liikuntaa..... tsemppiä ja hyviä vointeja sinulle

    VastaaPoista
  2. Wau. Sullahan on hieno pudotus uuden yrityksesi alettua!! Onnittelut! =)
    Mäkin olen olen tekemässä uutta aloitusta... tai oikeastaan olen sen jo tehnyt. Viime viikolla. Vähän kankeata vain näin alussa.

    Mutta tsemppiä sulle.
    Toivottelen kaikkea hyvää sulle!
    /Teveronika

    VastaaPoista