Pieniä askelia

perjantai 30. lokakuuta 2009

Onnistumisia...

Onnistuin.
Ensimmäinen viikko takana, ja huomaan jo tuloksia (vaa'an näyttämänä)
Ihanaa.

Housutkin tuntuu väljemmiltä,
tai sitten se on vain kuvitelmaa ja harhaa.
Ei totuutta.

Silloin ensimmäisellä kerralla, kun laihdutin paljon.
Minulta kysyttiin,
millä minä olen laihtunut. Mitä minä olen tehnyt, jotta olen saavuttanut nämä tulokset?


Tässä vastaus:
Kamera:
Koska peili valehtelee minulle, en näe itseäni peilistä sellaisena kuin olen,
siksi kamera. (ennen ja jälkeen kuvat)


Kynä ja paperia:
Jotta voin kirjoittaa mitä syön,
On vain helppo unohtaa mitä on syönyt ja kuinka paljon


Ruutupaperia:
rakastan käyriä, Joten piirrän käyrän painonpudotuksesta, ja jotta voin kirjata ylös viikonmuutokset =)


Vaaka:
Todentamaan pienetkin muutokset.
plussat ja miinukset jotta voin kirjata ne paperille ylös (aamu on paras aika punnita todellinen paino)


Mittanauhakin minulla on,
sekin auttaa huomaamaan muutokset vartalossani
(vaikka se kuvasta puuttuukin kun se on pikkuneidin tärkeissä mittauspuuhissa.)

Laskin:
Jotta voin muuttaa kalorit ja rasvat sellaiseen muotoon joista itse pidän,
Painonvartijoiden pisteistä .


Näillä aseilla
minä osaltani yritän estää
kansakuntamme lihoamista vastaan;
siis itse laihtumalla.
Olenkin jo onnistunut
vaaka näyttää jo miinusta,
Tammikuusta painoni on tippunut nytten 14kg.
jatkossa kyllä kerron paino muutoksen 22.10.2009 olleeseen tilanteeseen, mietin kertoisinko tuloksen prosentteina, kiloina, vai sentteinä...





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti