Pieniä askelia

tiistai 27. huhtikuuta 2010

Tiistai...

Aamusta 5.10 ylös ja aamutoimet ja aamupalaa, karjalanpiirakka 180kcal.( 4 pistettä?)
yritin mie noita miun murujakin herätel, mut ei nuo jaksaneet herätä oikeen, joten läksin töihin suunnilleen 5.30 Kävellen, koska olin suunnitellut, että kierrän yhden lenkin, jossa ehkä menee n. tunti... no eihän siinä mennyt kuin puolisentuntia, joten huomenna aamulla lisää lenkkiä. jostai tars saaha about 15min lisää. (eli pitää kiertää ja kaartaa), töihin kävelin n. 30min siis Töissä syön yleensä välipalamuotoisesti, kun en aina ole ruokatunnin aikana miKron lähettyvillä.Joten helpointa on kun eväänä on hedelmiä tai muuta. Tänään oli hedelmiä. Banaani ja omena (3 pistettä). Töistä myös kävelin takaisin kotiin, n. 35-40 minuuttia. Töiden jälkeen söin 3dl makaronia ja kasviksia. (sekote) 1 karjalanpiirakan, 4dl jugurttia.... teki vain mieli? ei, En vain kokenut että oisin syönyt tarpeeksi, ja halusin jotain 'makeaa', niin juguun, se on aikast makeeta.. mut 'vähäkalorista'. [ EDIT jatkoa]

Tässä illalla käytiin mun äiteellä ja iskällä, iskän hiuksia, ja koska tyttö o kipeenä eikä hänellä tästä syystä hirveästi ruokahalua, koitimme josko neiti söisi jäätelöä, ja enhän minä voinut vastustaa kiusausta. Söin siis itsekkin 2cm siivun sitä jäätelöä harmittaa vietävästi, mutta laskin, että olisi VAIN n. 4 pistettä

Yhteensä pisteitä olen nyt syönyt 21. Ohhoh, jopa herkutellut =). ja silti rajoissa. Syön siis joustajia. vähintään 18p, ja maksimissaan 24 pistettä   -yleensä pitäs syyä ton 24 pistettä, muttako illalla alkaa oleen jo ähky, nii syö siinä sit jotain! Mutta kokoajan paranee, pääsen lähemmäksi tavoite pistemäärää, tavotteena syödä oikein ja terveellisesti niin, että pisteitä tulisi päivässä syötyä tuon 20 pistettä, ja että liukuma olisi sen 20-24, siis nyt, myöhemminhän tuo minun pistemääräni tulee tippumaan. sitä mukaan kun paino tippuu =) .

Ahdistuksesta, siitä mikä minua on vaivannut. Olen lähestynyt sitä toiselta kantilta. Siis jos alkaa arki ahdistaa, niin yleensä se johtuu siittä, että liika tekemistä, liian vähän aikaa. En siis saa asioita tehtyä. Nythän välillä ahdistaa se, että tars olla likan kanssa, ja käydä lenkillä. Noh, nyt olen päättänyt, lähden lenkille ko ahdistaa. Ja lenkin jälkeen olen tytön kanssa. Ei se ahdistus sillä katoa, että totean, että ahdistaa ja jatkan arkea. Ei, ei se ei mene niin. Pitää toimia. Ja nyt ei edes ole sitten tällä toiminta periaattella edes ahdistanut niin paljon. Ehkä tämä tästä =).
(sorry piste ja pilkku virheet. Jaksa nyt niitä korjailla. Yritän muuttaa tapani jatkossa.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti