Pieniä askelia

tiistai 8. kesäkuuta 2010

Tiistai

 Tänään kävin sitten ekaa kertaa uimassa lapsen kanssa oikeen järvessä saakka. Huh että se vesi oli KYLMÄÄ! Siis kylmää, mutta kyl mie siellä olin hulppeat 15min pulikoimassa, saakohan tästä jotain erityis liikuntapisteitä?
kylmässä vedessä uintia =D. 
tämän lisäksi aamulla 15min kuntopyöräilyä, 
20min kävelyä töihin,
ja töistä takaisin 20min kävelyä.
ja neidin hoidosta haku pyörällä, 10min molempiin suuntiin. töissä kävelyä ja kuuttoilua x määrä, en mä sitä laske, tosin, joskus vois ton askelmittarin kaivaa naftaliinista tuulettumaan =D, sinne, kyllä se on melkeen aina siellä ollut. Eipä se minun odotuksiani täyttänyt edes uutena, niin miksi nytkään, se ei ensinnäkään laske askeleita kunnolla (mikään samaan mekanismiin perustuva mittari ei kyllä mulla toimisi, ei heilu läski tarpeeksi) eikä se tsemppaa minua... hmm. tämä kuuluu ryhmään turhat hankinnat.
Aamupala
  •  kaurapuuroa 2dl
  •  mehukeittoa.
  •  
Pisteet: 2

Välipala
  •  2 profeel jugua
  •   
  •  
Pisteet: 2

Pisteet yhteensä: 4

Päivällinen
  •  perunaa
  •  jauhelihakastiketta
  •  2 omenaa
Pisteet: 4

Pisteet yhteensä: 8 


Illallinen/iltapala
  •   kaura-lihapihvejä
  •  4dl maitoa
  •  paistamisessa 2tl öljyä (omaan annokseeni)
Pisteet: 8
_________________________
Päivän kokonaispisteet / saldo 16
_________________________

Liikunta: 1h 20min
Vesi: 1,5l + pepsimax + sokerittomat mehut (ok+)
Hedelmät: n. 100g  ( n. puolikiloa päivässä ei täyty)
Rasvat:2 (ok)
Maito/kalsium: 4dl (ok)
Proteiinit: ok

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti